maandag 15 december 2014

Winactie en recensie "Het Bonte Taartenboek"

Het Bonte taartenboek review veltman uitgevers

Sabrina en Anneke, de schrijfsters, wonen om de hoek bij mij, nouja bijna dan...Toen ik nieuw was in taartenland keek ik mijn ogen uit naar al dat moois dat zij maakten...Ik weet nog goed dat ik naar de opening van het nieuwe atelier ging en dat ze een kauwgomballenautomaat hadden gemaakt! Van cake! Er zijn maar weinig "taarters" die dit moeder-dochter duo niet kennen. Op iedere grote taartbeurs in Nederland zijn ze aanwezig met hun creaties waar ze meerdere gouden prijzen in de wacht sleepten. En op verschillende locaties in Nederland en België hebben ze workshops gegeven. Vooral 3D taarten zijn hun specialiteit.




En dit jaar kwam dan eindelijk hun boek uit!
Omdat ik zelf even uit de running was komt mijn review misschien een beetje later dan gepland. En dus ook de bijbehorende WINACTIE! Jeeeee!
Maar eerst nog even terug naar het boek!

Ik moet beginnen met het allercoolste van dit hele boek. DE reden waarom iedere hobby en pro taarten maakster dit boek moet hebben. Tatatataaaa!:

Alle twintig 3D taarten in dit boek zijn te maken voor zowel jongens als meisjes! (Op misschien eentje na dan..)
Ik zal het nog een keer zeggen....
Alle twintig 3D taarten in dit boek zijn te maken voor zowel jongens als meisjes! .....
Dat is toch heerlijk. Een groot aantal is zelfs leuk voor papa's en mama's, opa's en oma's.
Wat een schat aan ideeën!

Ik vind het zelf altijd moeilijk om iets te verzinnen, want mijn klanten vragen ook nog steeds om Mega Mindy en Minecraft taarten ...Met dit boek kun je eens iets anders op tafel zetten. Want die K3 taart is zooooo 2013 ;)

In dit boek staat alles wat je moet weten om zelf thuis ook zo'n mooie taart te maken. Ben je al wat meer gevorderd dan denk ik dat dit boek je kan inspireren om anders naar taart te kijken. Snijden in een taart is echt niet zo eng....Als je teveel snijdt, plak je het gewoon weer terug met botercrème ;)

Voor de ver gevorderden onder ons, die misschien al professioneel bezig zijn is dit boek interessant als naslagwerk en een mooie basis om zelf op verder te borduren...eh wacht decoreren...Ik zal het gebruiken om mijn klanten te laten zien wat er allemaal mogelijk is  als alternatief op de gewone ronde (stapel)taart. Het is relatief niet veel meer werk dan een "gewone" taart.
Maar zo ziet hij er wel uit! De knaller op het feest! Nouja, naast het feestvarken dan! Heeey...stond die er niet ook in......ergens?... ;)

Het bonte taartenboek reviewIk ga natuurlijk geen geheimen uit het boek prijsgeven, dat zou niet netjes zijn, maar wat ik wel ga doen is dit ontwerp, het feetje, vertalen naar iets anders....Helemaal leuk voor de feestdagen....Enne denk eens aan andere gezichten die je zou kunnen maken...









TADAAAAAAAAA! 
De Kerstman!


kerstman taart, taart voor kerst, workshop Roosendaal
HO HO HO!

Dit boek is een leuk cadeau alle soorten creatieve personen. Zelfs als ze nog nooit een taart hebben gemaakt! Mijn schoonzus houdt enorm van bakken met haar dochters en die zou ik dit boek zonder nadenken cadeau doen...Eh lieve schoonzus...als je dit leest....wel verrast kijken als hij onder de boom uitkomt he?? Beter nog...Doe mee met de WINACTIE!



Win het boek: "Het Bonte Taartenboek" Wat moet je doen? 

Je naam achterlaten in een berichtje/opmerking hieronder. Punt.
Dat was het...
Natuurlijk mag je mijn facebookpagina liken!
En die van Het bonte taartje zelf....
En zelfs die van Veltman Uitgevers!...
Superleuk! Bedankt! Het is tenslotte bijna kerst...doe je ons een groot plezier mee, maar het hoeft niet!

Belangrijk:
Wil je liever niet met je achternaam meedoen, geef jezelf dan een nummer, want bij de vorige actie had ik 3 x een Patricia die mee deed. Toch lastig lootjes maken dan....
Dus maak er dan
"Patricia 889" van. Alvast heel erg bedankt daarvoor....

Let op:
Deze actie duurt van maandag 15 december 2014 tot zaterdag 20 december 2014, 10.00 uur. Dan maken we de winnaar bekend via dit blog bij het kopje NIEUWS en de bekende social media. We kunnen helaas niet buiten Nederland en België verzenden.
Deze actie wordt mede mogelijk gemaakt door Veltman Uitgevers.

NB: Google of  Blogger is niet betrokken bij deze winactie.


Als je niet kunt wachten kun je hieronder op het logo klikken en het boek natuurlijk meteen aanschaffen!

Veltman uitgevers, winactie Taart Artiest

En de Winnaar is: Conny1969!

GEFELICITEERD!